اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

غوغای «مهدی طارمی» در صفحه اینستاگرام باشگاه «پورتو»

  • کد خبر: ۴۱۲۹۱
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
غوغای «مهدی طارمی» در صفحه اینستاگرام باشگاه «پورتو»
عکس‌های «مهدی طارمی» فوتبالیست ایرانی در صفحه اینستاگرام باشگاه «پورتو» غوغا به پا کرد. طارمی که به تازگی به این باشگاه پیوسته با انتشار اولین عکسش سبب افزایش تعداد کاربران در این پیچ شد که برای گردانندگان آن صفحه یک غافلگیری و البته دلخوشی است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از پیوستن مهدی طارمی به باشگاه مطرح پورتو پرتغال اینستاگرام این باشگاه تصویری از مهدی طارمی منتشر کرد بلافاصله پس از این اتفاق تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی اینستاگرام با عضویت در پیج باشگاه پورتو به نوشتن کامنت های بی شمار و لایک کردن پست طارمی پرداختند.

ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه پورتو که این وضعیت را دید برای بهبود پیج باشگاه در اینستاگرام 6 پست دیگر نیز از طارمی منتشر کرد که در نوع خود برای یک بازیکن تازه وارد رکوردی به حساب می آید.

نکته جالب این که کاربران ایرانی هم سنگ تمام گذاشتند و در حالی که بیشترین کامنت چند روز گذشته اینستاگرام باشگاه پورتو برای یک پست به 360 کامنت نمی رسید تنها یکی از پست های مهدی طارمی تا کنون نزدیک هشت هزار کامنت دریافت کرده است!

 

سابقه حضور کاربران ایرانی در پیج‌های ورزشی اینستاگرام و فیسبوک 

حضور کاربران ایرانی در فضای مجازی و واکنش‌ آن‌ها به رویدادهای ورزشی مربوط به ایران سابقه نسبتا طولانی دارد. این واکنش‌ها گاه اعتراض آمیز است و گاه در حمایت از رویداد یا شخصی اتفاق می‌افتد. برای نمونه در پی اعلام اسامی تیم منتخب جام ملت‌های آسیا کاربران ایرانی در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردند.

همچنین پس از شکست تیم امید ایران مقابل امید ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک در بهمن ۱۳۹۴ حمله بزرگی به ژاپن، اعضای تیم ملی این کشور و همه زیرساخت‌های مجازی‌اش انجام شد.

 یک نمونه دیگر برمی‌گردد به المپیک ۲۰۱۶ ریو که پس از تغییر رای داوران توسط هیئت ژوری و اعلام خطای بهداد سلیمی توسط آن‌ها در در حرکات دو ضرب که در مسابقات وزنه‌برداری سنگین‌وزن  اتفاق افتاد، کاربران ایرانی به صفحهٔ مجازی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری حمله کردند و در حمایت از سلیمی، به ناداوری صورت گرفته در مسابقه اعتراض کردند. علاوه بر آن وبسایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری نیز ساعاتی پس از مسابقه هک شد و تصویر بهداد سلیمی توسط هکرها در صفحهٔ نخست این وبسایت نقش بست.  همچنین هواداران خشمگین ایرانی با ارسال ۱٫۶ میلیون نظر در سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری اعتراض کردند.

 

 

غوغای «مهدی طارمی» در صفحه اینستاگرام باشگاه «پورتو»

همینطوربعد از مشخص شدن قرعه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴  و هم گروه شدن ایران، نیجریه، بوسنی و آرژانتین در گروه اف رقابت‌ها،‌ صفحه فیسبوک لیونل مسی مورد هجوم بیش از ۳۰ هزار کامنت‌های توهین‌آمیز به زبان فارسی قرار گرفت.پس از هجوم برخی هواداران افراطی به صفحه فیس‌بوک مسی، صدها ایرانی دیگر در صفحه مسی از او به خاطر رفتارهای آن‌ها عذرخواهی کردند و صفحات جدیدی برای عذرخواهی از او ایجاد شد.

این حرکت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت. روزنامه «ال‌موندو» یکی از روزنامه‌های معتبر اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد که هواداران ایرانی با اعتراض به صفحه شخصی مسی جملات ناپسندی را به این بازیکن نسبت دادند.

بعضی دیگر از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی نظیر اسپورت و اشپیگل  نیز به اعتراض برخی از ایرانی‌ها به صفحه لیونل مسی در فیس‌بوک پرداختند.

 

غوغای «مهدی طارمی» در صفحه اینستاگرام باشگاه «پورتو»

حالا باید دید افزایش کاربران ایرانی در صفحه باشگاه «پورتو »که هیجان گردانندگان آن صفحه را در پی داشته است، چه پیامدهایی در آینده دارد. آیا قرار است کاربران ایرانی با هر اتفاقی، در حمایت از فوتبالیست محبوبشان به این صفحه هجوم بیاورند و با غوغایی دیگر به وندالیسم فضای مجازی دامن بزنند؟

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->